شهادت

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا

شهادت

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

   وزیر کشور عراق با اشاره به سفر اخیر خود به عربستان و دیدار با ولیعهد این کشور گفت:  محمدبن سلمان رسما از من درخواست کرد تا عراق واسطه‌ای بین ایران و عربستان برای کاهش تنش ها باشد. پیش از این نیز ملک سلمان این درخواست را  داده بود. من هم به آنها گفتم که شما باید با احترام و بهترین وجه با حجاج ایرانی رفتار کنید و اجازه دهید آنها وارد قبرستان بقیع شوند که طرف عربستانی هم وعده‌هایی در این زمینه دادند و الان هم بقیع به روی حجاج ایرانی باز است. ما معتقدیم روابط دوستانه ایران و عربستان به تامین امنیت منطقه کمک می‌کند.

رحمانی‌فضلی نیز در پاسخ به وزیر کشور عراق گفت: احترام و عزت حجاج ایرانی برای ما بسیار مهم است. ما همیشه دنبال روابط با عربستان بوده ایم. سیاست ایران همکاری موثر با کشورهای منطقه است و ما در قطع روابط هیچگاه پیشقدم نبوده‌ایم. امیدواریم کشورهای منطقه با حمایت مردم خود و دوری از دشمنان واقعی اسلام و دست در دست هم به دنبال حل مسائل مسلمانان باشند.

به نقل از خبرگزاری فارس

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13960522001384

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۳
یس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی