شهادت

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا

شهادت

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

بار پروردگارا !!!

با تمام کاستی هایم رو به سوی پروردگارم گشوده و فریاد « یا رب » سر می زنم و از آن ، باکی از عالَم ندارم « یا رب ...!!!»

با تمام بدی هایم ، ضعف هایم و ... مرا مورد خطاب قرار دادی و ندای « یا عبادی الذین اسرفوا لا تقنطوا من رحمة الله » را به جهانیان سر دادی و خواسته ی مرا جواب دادی ؛ از باب استجابت و مهربانی و لطف و کرامت وارد شدی ، بدون استغفار پرده پوشی از نبایدهای کرده کردی و با استغفار محو کننده ی آن  بلکه تبدیل کننده ی آن به حسنات بودی . شکر او را که دست به تشکر از معبود خود گشوده و کفران نعمت نکرده و دوباره دست به دعا گشوده و ندای

« ثبت اقدامنا علی دینک ... !!! »

سر می دهیم .


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۴
یس
بسمه تعالی
سلام آقای خوبی ها ...!!!
به امید آمدنت چشم در راه ها ... !!!


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۱
یس


ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است**** ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

     مردم تبریز به پاسداشت شهدای مدافع حجاب و اسلام و حضور در تمام صحنه های اسلامی انفلابی در سالروز حمله به مسجد گوهر شاد و روز حجاب جهت بزرگداشت حجاب و مقدسات اسلامی و نشان دادن غیرت اسلامی خود روز دوشنبه 1395/4/21 همایشی برپا می کنند.

     یکی از قیام‏های ‏خونین مردم مسلمان ایران به رهبری مراجع تقلید در قرن معاصر، که نقطه عطفی درتاریخ قیام‏های اسلامی در تاریخ صد ساله اخیر است، قیام مردم مسلمان در مسجد گوهرشاد، در کنار مرقد مطهر حضرت امام رضا علیه ‏السلام بر ضد دیکتاتوری ‏رضاخان، و کشف حجاب او است. هنگامی که رضاخان کشف حجاب اجباری را به اجرا گذاشت، علمای وقت از هر سوی ‏کشور، اعتراض شدید خود را اعلام داشتند، از جمله مراجع و علمای برجسته مشهد مقدس در آن وقت، مانند:آیة الله العظمی حاج آقا حسین قمی، آیة ‏الله حاج شیخ محمد آقازاده، آیة ‏الله ‏شیخ هاشم قزوینی، آیة الله سید عبدالله شیرازی، آیة‏ الله سید علی اکبر خویی، آیة ‏الله شیخ غلامحسین قزوینی، آیة ‏الله سیدعلی سیستانی و... در بیت آیة ‏الله ‏العظمی سید یونس اردبیلی(ره) اجتماع کردند و اعتراض شدید خود را طی تلگرافی به ‏رضاخان ابلاغ نمودند، این تلگراف با امضای 31 نفر از علمای برجسته مشهد مزین ‏شده بود.
    صبح جمعه 20 تیر سال 1314، قزّاقان رضاخان برای متفرق ساختن مردم وارد عمل شدند و بی‏ محابا به روی مردم تیراندازی کردند و در این ماجرا، حدود یک صد نفر کشته و زخمی شدند. اما مردم متفرق نگشتند و مقاومت کردند. پس از این هجوم، مردم از اطراف با ابزاری از قبیل داس، بیل و چوب و... به طرف مسجد سرازیر شدند. مسجد گوهرشاد لبریز از جمعیت گردید. روحانیان به ترتیب بر بالای منبر حضرت صاحب الزمان(عج) قرار گرفتند و به سخنرانی پرداختند. روز شنبه 21 تیرماه در مسجد؛ شعارهای ضد سلطنت و ضد حجاب‏زدایی داده می‏شد و مسجد یک‏پارچه سرود مقاومت سر داده بود. وحشت مقامات دولتی را فرا گرفت. سرانجام رضاشاه دستور داد که همه را دستگیر و مجازات نمایند. سران شهربانی و آگاهی، نیروهای خویش را هماهنگ کرده، قرار گذاشتند پس از نیمه شب، تهاجم خود را آغاز نمایند. قزّاقان نیز از قبل در نقاط حسّاس شهر و اطراف مسجد گوهرشاد مستقر شدند و مسلسل‏های سنگین را بر بام‏های مشرف به مسجد کار گذاشتند.
  
رضاخان برای رسیدن به اهداف شوم اربابانش، به این جنایت اکتفا نکرد، و چون ‏احتمال قیام عمومی می‏ داد، همه علمای مبارز مشهد را دستگیر کرده و از مشهد مقدس ‏تبعید نمود.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۵ ، ۲۰:۵۵
یس