شهادت

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا

شهادت

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است



بسمه تعالی

     این روز ها کشور ما منور به نور شهداء است و ستارگان راه ولایت ، شهدای 8سال دفاع مقدس گروه گروه به وطن اسلامی مان باز می گرددند.
     امروز با ورود گروهی از شهدای تازه تفحص شده از مرز رسمی باشماق کردستان و استقبال بی نظیر کردنشینان منطقه و شهر های مرزی و بویژه سنندج ، خبر ورود پیکرهای پاک ۷۷ شهید تازه تفحص دوران هشت سال دفاع مقدس روزچهارشنبه از طریق مرز بین المللی شلمچه منتشر شد. مسئول تفحص شهدای ایران در عراق امروز افزود: این شهدا در منطقه عملیاتی فاو ، شرق دجله و زبیدات در کشور عراق و در عملیات های والفجر یک، خیبر و بدر در تک دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
     سرهنگ حسین عشقی افزود: پیکرهای پاک این شهداء در بیست و سومین مرحله تفحص برون مرزی کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در خاک عراق کشف شده است. وی گفت: مراسم استقبال از شهداء ساعت 9 صبح روز چهارشنبه و با حضور مقامات لشکری و کشوری ، نیروهای مسلح ، خانواده شهداء و قشرهای مختلف مردم در مرز شلمچه برگزار می شود . مسئول تفحص شهدای ایران در عراق گفت: این شهداء پس از ورود به کشور، بعداز ظهر همان روز با حضور مردم شهید پرور رفیع در شهرستان هویزه استقبال می شوند و مراسم شبی با شهداء نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در کنار پیکرهای پاک این شهدا برگزار می شود. وی افزود: کاروان شهداء پس از بدرقه مردم شهید پرور هویزه به پادگان شهید محمودوند اهواز منتقل و سپس برای انجام آزمایش ها به تهران منتقل می شوند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۰
یس

بسم رب الشهداء و الصدیقین

باز شهداء گمنام حضرت فاطمه (سلام الله علیها)نشان 8 سال دفاع مقدس ایران اسلامی ، کشور عزیزمان را به بوی بهشت مزین می نمایند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان گفت: پیکرهای مطهر این شهدای گمنام از مرز رسمی باشماق روز یکشنبه هشتم شهریور ماه وارد کشور خواهد شد و پس از تشییع بدست مردم شهید پرور و وفادار شهرهای مریوان ، سقز ، دیواندره ، سنندج ، دهگلان ، قروه ، سریش آباد ، بیجار به سمت استان زنجان و سپس مقصد نهایی تهران بدرقه خواهند شد. پیکرهای مطهر این شهدای تازه تفحص شده (حدودا 16 شهید گمنام) مربوط به عملیات هشت ساله دوران دفاع مقدس در غرب و شمال غرب کشور است.

 


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۹
یس
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۵۰
یس
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۵
یس