شهادت

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا

شهادت

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۷ ، ۲۰:۲۹
یس

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس حجت الاسلام و المسلمین شیرازی به تبیین وظایف نیروهای انقلابی در ابطه با نمایندهحوادث اخیر و خاصاً FATF پرداخت و تاکید کرد: اینکه مقام معظم رهبری چند ماه قبل به صراحت فرمودند چیزی که استکبار می‌خواهد بر ملت ایران دیکته کند ملت ایران این پیمان را نباید امضا کند. مجلس شورای اسلامی دیروز تصویب کرد که جمهوری اسلامی به کنوانسیون اف ای تی اف بپیوندد، یعنی ما دست حمایت از لبنان ، سوریه و عراق برداریم. غیر از این است؟!

وی تاکید کرد: شما حرفهای مقام معظم رهبری را دقت کنید عبارت را نگاه کنید چه خبر است! وظیفه ما در قبال این قانون چیست؟ شورای نگهبان امروز وظیفه دارد جلوی این حرکت را بگیرد. شما عبارت دیروز وزیر امور خارجه را نگاه کنید، می  گوید؛ من و رئیس جمهور هیچ نامه و تعهدی را امضا نمی کنیم که با پیوستن به این قانون به اصطلاح استکباری مشکلات کشور حل  شود. اگر این قانون را امضا نکنیم فشار آمریکایی‌ها بر ما بیشتر می شود یعنی ما با فشار آمریکایی‌ها این کار را انجام می‌دهیم. غیرت ما کجا رفته؟ نباید فریاد بزنیم؟

 نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: هر چه علمای قم پیغام دادند، همین سه روز قبل نامه نوشتن به رئیس مجلس که این ننگ را از دامان مجلس پاک کنید. در این کشور دارد یک اتفاق می افتد فردا هم می گویند ورود شما به کشورهای دوست ممنوع است. هر جایی که قرار است از مظلوم حمایت بشود حق ندارید اسم لبنان و حزب الله را ببرید شما حرف های آمریکایی ها را مرور کنید، این حرف بنده نیست!

شیرازی درباره راهبردها و برنامه های آمریکا  علیه ایران در منطقه تصریح کرد: سران آمریکا و اسرائیل و سازمان سیا اعلام می‌کنند که باید ما جلوی نفوذ ایران در منطقه را بگیریم ما باید جلوی قدرت ایران و قدرت موشکی ایران را بگیریم. ما امروز اعلام می‌کنیم که پشت سر ولایت ایستاده‌ایم. من قبلا ًدر جمع مردم گفتم تا زمانی که زنده هستیم اجازه نخواهیم داد هیچکس رابطه با آمریکا را برقرار کند. اجازه نخواهیم داد مبانی انقلاب، مبانی امام‌ و مبانی اعتقادی زیر سوال برود. حاضریم جان بدهیم، حاضریم خانواده مان قطعه قطعه شود، اما  انقلاب آسیب نبیند. شکست انقلاب یعنی شکست اسلام، شکست جمهوری اسلامی یعنی شکسته قدرت مسلمانان در دنیا و پیروزی آمریکایی‌ها.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۱:۵۶
یس

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۷ ، ۲۱:۰۲
یس