شهادت

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا

شهادت

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

باز گشت پرستو ها 3

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظ


بسمه تعالی

     این روز ها کشور ما منور به نور شهداء است و ستارگان راه ولایت ، شهدای 8سال دفاع مقدس گروه گروه به وطن اسلامی مان باز می گرددند.
     امروز با ورود گروهی از شهدای تازه تفحص شده از مرز رسمی باشماق کردستان و استقبال بی نظیر کردنشینان منطقه و شهر های مرزی و بویژه سنندج ، خبر ورود پیکرهای پاک ۷۷ شهید تازه تفحص دوران هشت سال دفاع مقدس روزچهارشنبه از طریق مرز بین المللی شلمچه منتشر شد. مسئول تفحص شهدای ایران در عراق امروز افزود: این شهدا در منطقه عملیاتی فاو ، شرق دجله و زبیدات در کشور عراق و در عملیات های والفجر یک، خیبر و بدر در تک دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
     سرهنگ حسین عشقی افزود: پیکرهای پاک این شهداء در بیست و سومین مرحله تفحص برون مرزی کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در خاک عراق کشف شده است. وی گفت: مراسم استقبال از شهداء ساعت 9 صبح روز چهارشنبه و با حضور مقامات لشکری و کشوری ، نیروهای مسلح ، خانواده شهداء و قشرهای مختلف مردم در مرز شلمچه برگزار می شود . مسئول تفحص شهدای ایران در عراق گفت: این شهداء پس از ورود به کشور، بعداز ظهر همان روز با حضور مردم شهید پرور رفیع در شهرستان هویزه استقبال می شوند و مراسم شبی با شهداء نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در کنار پیکرهای پاک این شهدا برگزار می شود. وی افزود: کاروان شهداء پس از بدرقه مردم شهید پرور هویزه به پادگان شهید محمودوند اهواز منتقل و سپس برای انجام آزمایش ها به تهران منتقل می شوند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
یس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی